Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Film var det ja!

Av Malin Lundin - 31 augusti 2011 19:22

Jag har gjort allt förutom att kolla på film, haha förstår inte riktigt varför, tror nog att medicinen har börjat värka i min kropp, så jag är hyper, kan inte sitta stilla.. Illa! 

Jag ska nog läsa igenom lite om Världs kriget, men det känns lite onödigt, eftersom jag kan det mesta  

Men film ska det bli ikväll i alla fall, kan ju inte börja på en film och sedan inte kolla klart samma dygn!

Förresten.. Har ni sett filmen Kronjuvelerna med Bill Skarsgård och Björn Gustafsson?
Jag laddade ner den här om dagen, men as dålig kvalité, kollade i alla fall på den idag och igår kväll innan jag skulle sova. Den var sämst i dålig kvalité, dåligt ljud och bild. Men hoppas den kommer ut snart i bättre kvalité så man kan se den "äkta" varan   

Jag har försökt stämma min gitarr, vilket inte gick bra alls   hahah det låter förjävligt!!


Funderar på att börja videoblogga också, fast i så fall när jag fått flera läsare.


Nu ska jag leta upp en lista som man ska svara på frågor, för jag är oerhört uttråkat x)


// Malin  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lundin - 14 oktober 2011 16:40

Jag har verkligen slut på ideer när det gäller rubriker... hahahah!    Jag har sån jäkla huvudvärk så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu D:   Hmmm jag vill se på skräckfilm, men jag vill inte se den själv för då kommer jag fan...

Av Malin Lundin - 13 oktober 2011 12:09

http://www.nattstad.se/MallanLundin   Jag vidarbefodrar er till min andra blogg, så klicka på länken ovan för att läsa ett inlägg!! xoxo Mallan ...

Av Malin Lundin - 12 oktober 2011 19:24


Hej där!   Long time no uppdatering.. Jag har verkligen inte haft tid eller lust att blogga alls.. Så jag ber så hemskt mycket iom ursäkt för det! Jag vet att jag sa att jag skulle börja blogga någon annanstans, men det orkar jag inte, så jag...

Av Malin Lundin - 25 september 2011 22:09

http://mallanlundin.myshowroom.se/http://mallanlundin.myshowroom.se/ http://mallanlundin.myshowroom.se/http://mallanlundin.myshowroom.se/              ...

Av Malin Lundin - 25 september 2011 21:33

Hej hopp!  Ska skaffa en nu blogg på en ny sida, någon som man kan ha snyggare design på etc. länkar den här snart ;)    //Mallan ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards