Alla inlägg under september 2011

Av Malin Lundin - 25 september 2011 21:33

Hej hopp! 

Ska skaffa en nu blogg på en ny sida, någon som man kan ha snyggare design på etc. länkar den här snart ;) 


//Mallan

Av Malin Lundin - 24 september 2011 10:45

Hallå där! 

Har inte hunnit blogga för det har varit så mycket i skolan och intresset har inte varit på topp! 

Jag sitter här i min säng och käkar godissnören! :)) 

igår så hade vi våran redovisnin om kolhydrater i skolan, vi fick MVG på den men ett litet minus för att vi glömt sätta våra namn på arbetet vi skickade in.. ;) Efter skolan hämtade jag signe, var barnvakt till henne tills hennes mor kom hem, då åkte jag iväg till hallen för att träffa sofia och sitta å titta på Victor's träning (: 

Sen lagades det mat och busades hemma hon dom. Efter ett tag så kom julia och mimmi och vi kollade lite idol bl.a sen bedrog vi oss utåt! 

Ute träffade vi på lite folk och var med dom, vi hade kul iaf! 

Ikväll blir det att vara hemma hos syster min och vara barnvakt IGEN. tur att man får pengar iaf! 

imorgon ska vi bl.a in till stan och handla lite, måste köpa ramar på IKEA, men innan det ska vi hem till några vänner till  min syster <3


Nu ska jag gå och se om kaffet e klart, och sedan ska jag se på en film för att tagga inför kvällen, njuta lite av att ha det lugnt i öronen.. Gissar på att det blir mycket teletubbies eller dylikt! 

// Malin

Av Malin Lundin - 19 september 2011 20:10

Hej hopp gummisno... Nej..
Hej i alla fall! hur står det till med er? Själv är jag oerhört trött och det känns som jag tagit minst 10 sömnpiller eller dylikt.

Imorgon är det prov igen, wow vad me prov vi har, jaja, det är mellankrigstiden, inte så svårt som man kan tro!!

Haha, jag ska nog alldeles strax gå och sova, helt död..  Hoppas på regn imorgon så vi kan ha idrott inne (y)


Nej nu håller jaj på att kissa på mig så ska kila till toaletten! 


God natt så hörs vi imorgon! 

 

// Malin

(Y)

Av Malin Lundin - 18 september 2011 20:07

Fyfan va duktig jag är!! 
Jag har städat hela mitt rum, ekker okej jag måste dammsuga och sånt men jag har plockat upp ALLT från golvet och möblerat om (min speciallitet) så nu hoppas jag att det får bli så här ett tag (dock kommer det inte bli så x)

Nu ska jag bara be mor och far att sätta på nytt påslakan på mitt täcke och så ska jag fixa örngotten på mina kuddar så är det klart (om man inte räknar med dammsugning) ;)


// Malin 

Av Malin Lundin - 18 september 2011 14:04

Hej och FÖRLÅT för aasdålig upppdatering!! 
Men jag har verkligen inte orkat göra annat än å ligga i min säng och lyssna på ailucrash, har ju gjort annat, men asso, har gått in jätte tidigt på kvällarna och ja, varit allmänt borta och icke rolig... 

All deprition har tagit kontrollen, vet att det är fel, men så har det fått lov att blivit.. Anlednignen är väldigt privat så det tänker jag inte skriva här på bloggen tyvärr.. Jag vet inte om jag skrivit det, men vi var ju på kulturnatten förra lördagen och umgicks hade jätte kul och tittade på ailucrash, snackade lite med dom och tog lite kort etc. Riktigt härliga killar, som veerkar hur underbara som hellst! haft lite separationsångest från dom den senaste veckan och fattar inte varför, jo men helt underbara säger jag bara! 


Jag måste vrkligen städa mitt rum, så får fan ta tag i det idag, alldeles snart.. Men här kommer lite bilder ifrån kulturnatten i alla fall! Enjoy! 

   Ludde      Anton   Snygg-Kai   Tom, Kai, Anton   Tom   Viktor                        nån tjej som spelade med sitt band innan AiluCrash   Mimmi   Rasmus      Jag      Lollo å jag   Lollo, Ebba Jag   Julia, Lollo, Jag          Ebba, lollo, jag   Han i kilt var ass heet!   Ebba's huvud

// Malin 

Av Malin Lundin - 13 september 2011 21:51

har inte orkat blogga pga depp och inget att blogga om.. 

återkommer

//Malin

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards