Alla inlägg den 4 september 2011

Av Malin Lundin - 4 september 2011 21:30

Hallå hallå! 

Jag har jätte svårt att få in i mitt huvid att gårdagen verkligen hände!! Men riktigt roligt var det i alla fall!  


Jag var ju med ebba idag, hehe och vi satt och tittade på film mest hela tiden, vi gick ut typ en timme också och tog det lungt, skrattade och bara levde!


http://www.studeravidare.se/ 

Gå in på sidan, endast ett litet klick krävs!

   En bild på mig typ i förrgår 

// Malin 

Av Malin Lundin - 4 september 2011 11:01

Hallå där och godmorgon! 


Vart inte fler uppdateringar igår, men då blir det extra idag istället!  

Igår var seriöst bästa lördagen hittills! vi hade så sjukt kul, haha jag i alla fall 

Vi träffade en massa folk, såg dock inte en enda film som det var bestämt, men vi umgicks, snackade skit och  bara levde!  


Ebba sov kvar här med mig och just nu har vi precis kollat klart på Hills have eyes, riktigt äcklig film, tror jag sett den innan, men docj inte tvåan som vi ska se nu!!!!!


Jag sitter just nu i fönstret hos min syrra och ebba i soffan, riktigt SOCIALT, datan är inkopplad i TV:n så hon ser allt jag gör  Ganska skillat!


Aja,, vi hörs sen nån gång, för nu ska vi kolla lite film!!  // Malin

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards