Alla inlägg den 2 september 2011

Av Malin Lundin - 2 september 2011 15:14

Denna dag har varit segast hittills.. Haft ont i huvidet HELA dagen, allt har gått söligt, våran syslöjdslärare är ju lite........ och ja, det har bara varit tråkigt  

Sen efter skolan hämtade jag Signe på dagis och hon skulle hålla på och hoppa i vattenpölar och springa runt, hennes skor blinkar ju   


Ikväll, eller snarare snart blir det att vara med min fina flicka, får se vad vi kommer hitta på !  

Imorgon är den efterlängtade myskvällen med tjejerna. Blir att vara hemma hos min syrra, hon och jag byter liksom boende för en natt! 


Jag vet inte alls vad mer jag kan skriva nu faktiskt, men ni får ha det bra. Uppdaterar nog antagligen ikväll någon gång när jag kommit hem! 


// Malin 

Av Malin Lundin - 2 september 2011 14:53

Hej hej,

Här sitter jag med enm Signe i knäet som eter godis och diggar till AluCrash  

Lägger upp en bildbomb!

Lite smått galen

hHAHAHAH! 

Sjukt söt unge              Hur går detta ihop?

Lägger även upp låten hon diggar till,

//Malin

Av Malin Lundin - 2 september 2011 07:25

Hej hopp!

Idag är det äntligen FREDAG! underbart, vilket betydet helg!! 

Idag slutar vi kvart över 1 från skolan och efter det blir det häng med min fina tjej  

Wow, det är ju lördag redan imorgon!! Du blir det mys med tjejerna, ser verkligen fram emot det, kommer nog bli skit kul!


Jag skriver mer sen efter skolan,

puss

// Malin 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards