Alla inlägg den 5 september 2011

Av Malin Lundin - 5 september 2011 19:01

Jag delar denna för att hedra dem i kampen mot cancer!   


// Malin

Av Malin Lundin - 5 september 2011 15:01

Hejsan hoppsan! 

Den här dagen har gått jätte fort enligt mig, när vi slutade skoldagen så var det som att vi skulle gå på lunch?! 

Jag har tänkt på en sak.. Jag har ett väldigt långrandigt liv, det händer inte så mycket, jag gör ungefär samma saker hela tiden och jag är allmänt tråkig. 

Men det är inte jag.. Om jag läser meningen ovanför så skulle jag aldrig matcha mig med det, för i mitt liv händer så mycket så jag inte kan sätta ord på det, allt är inte bra, det är inte perfekt, inte ens i närheten av bra. Jag har mina vänner, och dom är dem enda jag behöver för att klara mig igenom en dag när allt är åt helvetet. 

Jag och min föredetta pojkvän gjorde slut för en månad sen men det var lika bra, jag saknar honom inte, för det vi hade var inte perfekt och inte ens i närheten det heller.. Men vi hade våra stunder som var helt underbara.. Jag har i alla fall gått vidare nu, och är ute på jakt igen, jag är absolut ingen tjej som vill ha något kort förhållande som håller i bara några månader, har jag någonting, så vill jag ha det länge, man kan säga att jag är svårfångad, visst, men jag har förjävligt lätt att falla för killar.. Men jag har svårt att älska någon.. 

Jag kan ge folk min tillit, men det betyder inte alls att jag kommer berätta om mig så dom känner mig utan och innan... Jag är väldigt hemlighetsfull och pratar gärna inte om mig själv. 


Jag vet inte riktigt varför jag skrev allt det där, men jag kände för att göra det.


Nu ska jag kolla lite på "finding neverland" vi får se om jag kollar klart på den eller om jag hoppar över till "Romeo+Juliet"  


Ha det så bra så länge

// Malin 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards