Direktlänk till inlägg 1 september 2011

Trött!

Av Malin Lundin - 1 september 2011 21:12

Hej igen! 
Nu har jag duschat och legat å kuikat på TV ett tag med mor å far.

Jag är så sjukt trött, kommer falla ihop snart, så antar att sängen är nest efter detta!


Då berättar jag lite om min kväll då.

Jag och Sofia bestämde att vi skulle träffas, vi träffades pratade skrattade och hade allmänt roligt, det var en mysig dag, och imorgon skall vi träffas efter skolan vilket ska bli as kul    

Efter denna kväll har det känts som att en sten ramlat ner från mitt hjärta. En underbar känsla! 


Jag har lärt mig att någonting dåligt måste hända för att det ska bli bra, men man ska inte hoppas för mycket. 


Jag är sjukt intresserad av en kille om ni undrar, han är dock en aning äldre än mig, men han är sjukt snygg! haha, vet att man inte ska gå efter utseendet, vilket jag inte gör, jag går på magkänslan, men som sagt, man ska inte hoppas för mycket på det bästa, för då händer motsattsen.   
Kan lägga in en bild på Bill Skarsgård, han är jätte lik killen!    SÅ JÄKLA SNYGG!   


Nu har jag fått hicka också... Ska försöka få bort den och sedan krypa ner i min underbara säng!  


Ha det jätte bra och sov gott, vi hörs imorgon!

//Malin  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lundin - 14 oktober 2011 16:40

Jag har verkligen slut på ideer när det gäller rubriker... hahahah!    Jag har sån jäkla huvudvärk så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu D:   Hmmm jag vill se på skräckfilm, men jag vill inte se den själv för då kommer jag fan...

Av Malin Lundin - 13 oktober 2011 12:09

http://www.nattstad.se/MallanLundin   Jag vidarbefodrar er till min andra blogg, så klicka på länken ovan för att läsa ett inlägg!! xoxo Mallan ...

Av Malin Lundin - 12 oktober 2011 19:24


Hej där!   Long time no uppdatering.. Jag har verkligen inte haft tid eller lust att blogga alls.. Så jag ber så hemskt mycket iom ursäkt för det! Jag vet att jag sa att jag skulle börja blogga någon annanstans, men det orkar jag inte, så jag...

Av Malin Lundin - 25 september 2011 22:09

http://mallanlundin.myshowroom.se/http://mallanlundin.myshowroom.se/ http://mallanlundin.myshowroom.se/http://mallanlundin.myshowroom.se/              ...

Av Malin Lundin - 25 september 2011 21:33

Hej hopp!  Ska skaffa en nu blogg på en ny sida, någon som man kan ha snyggare design på etc. länkar den här snart ;)    //Mallan ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards