Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Trött, men vem orkar sova?

Av Malin Lundin - 7 september 2011 21:40

Okej.. 

Jag är apatrött, men orkar verkligen inte gå och sova, det är för ansträngande.. Som ni kanske förstått tifigare är jag aslat... Kanske borde börja ut och springa så jag blir lite aktiv... Men icke, orkar inte... O.o hmm.. 


Ja, nyss fick jag reda på att min söta, älskade och saknade syster Louise Lojtan Zetterberg är en trogen läsare! 

Jag saknar dig jätte mycket, det ska du veta!  



Seriöst... Jag vill gifta mig! är det fel att tänka så i min ålder. Det är så här, asso jag är slut på alla tonårs romanser (har dock inte haft många eftersom ett helt år gick åt till en kille, ångrar inget) så jag vill ha ett riktigt och seriöst förhållande, nåt som håller i all framtid, jag vill hitta THE ONE! någon som jag kan para mig med, gifta mig med och leva ihop med, resten av mitt liv, jag vill se mina barn växa upp med båda sina föräldrar vid deras sida, vill inte att mina barn ska gå igenom en skilsmässa (gick kanske lite långt....) Jag vill i alla fall stadga mig, flytta hemmifrån, ihop med den jag älskar och börja leva mitt liv, VÅRAT liv  


ja, vet inte alls vart det där kom ifrån, men jaja

// Malin 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lundin - 14 oktober 2011 16:40

Jag har verkligen slut på ideer när det gäller rubriker... hahahah!    Jag har sån jäkla huvudvärk så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu D:   Hmmm jag vill se på skräckfilm, men jag vill inte se den själv för då kommer jag fan...

Av Malin Lundin - 13 oktober 2011 12:09

http://www.nattstad.se/MallanLundin   Jag vidarbefodrar er till min andra blogg, så klicka på länken ovan för att läsa ett inlägg!! xoxo Mallan ...

Av Malin Lundin - 12 oktober 2011 19:24


Hej där!   Long time no uppdatering.. Jag har verkligen inte haft tid eller lust att blogga alls.. Så jag ber så hemskt mycket iom ursäkt för det! Jag vet att jag sa att jag skulle börja blogga någon annanstans, men det orkar jag inte, så jag...

Av Malin Lundin - 25 september 2011 22:09

http://mallanlundin.myshowroom.se/http://mallanlundin.myshowroom.se/ http://mallanlundin.myshowroom.se/http://mallanlundin.myshowroom.se/              ...

Av Malin Lundin - 25 september 2011 21:33

Hej hopp!  Ska skaffa en nu blogg på en ny sida, någon som man kan ha snyggare design på etc. länkar den här snart ;)    //Mallan ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards